***بسه دیگه گریه نکن آتیش گرفتم بخدا
***بسه دیگه گریه نکن آتیش گرفتم بخدا
انقد خدا خدا نکن میسپارمت دست خدا
با اون چشات نگام نکن طاقت ندارم بخدا
گریه رو بس کن عزیزم صدات گرفته بخدا
فدای گریه هات بشم اینجوری بی تابی نکن
رو زخم من نمک نزن داغ منو تازه نکن
اسممو خط بزن برو آتیش بهم نزن برو
اشکاتو پاک کن عزیزم بغض منم گرفت برو
منو ببخش عزیزم خدا تو رو ازم گرفت
خدا واست تو اسمون یه عشق تازه ای گرفت
وقت از دعا گذشته و خاطره هات مونده واسم
میرم ولی اینو بدون نمیری از تو خاطرم
خداحافظ عزیزم من خداحافظ تا روز نور
صدای گریه هات هنوز داره میاد از راه دور***
انقد خدا خدا نکن میسپارمت دست خدا
با اون چشات نگام نکن طاقت ندارم بخدا
گریه رو بس کن عزیزم صدات گرفته بخدا
فدای گریه هات بشم اینجوری بی تابی نکن
رو زخم من نمک نزن داغ منو تازه نکن
اسممو خط بزن برو آتیش بهم نزن برو
اشکاتو پاک کن عزیزم بغض منم گرفت برو
منو ببخش عزیزم خدا تو رو ازم گرفت
خدا واست تو اسمون یه عشق تازه ای گرفت
وقت از دعا گذشته و خاطره هات مونده واسم
میرم ولی اینو بدون نمیری از تو خاطرم
خداحافظ عزیزم من خداحافظ تا روز نور
صدای گریه هات هنوز داره میاد از راه دور***
- ۱۲.۵k
- ۰۱ دی ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط