بدون توهیچی ندارم عشقم خیلی تنهام

بدون توهیچی ندارم عشقم خیلی تنهام
دیدگاه ها (۱)

فریدجونم منتظردیدارتم خیلی ناراحتم که رفتی دلتنگ بغلتم برگرد...

بله به همسرانتان محبت کنید خوب باشید...

دوستت دارم عشقمی فریدجان

ازته دل میگم دوستت دارم زندگیم فریدی

خیلی هم تنهام❤️‍🩹

هعی...واقعا خیلی تنهام:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط