میدانی ...

میدانی ...
شاید نا گفته ها
بهتر است نا گفته باقی بماند ؟
دیدگاه ها (۲)

now.. TAKE as you will, slake, solace, and possessWhile Yout...

داستان کوتاهداستان کوتاه: ما آدم نمی‌شیم..! «عزیز نسین/احمد ...

مقهورقدرت ما ..امریکا هم شکست خورد .

فروشگاه رایگان . البته در ارتفاع 100متری ؟بفرما

حرف دل در دل بماند بهتر است...••#کافه#نوستالژی

قلبی شاید باقی نمونده💔

چقدر این متن زیباست که میگه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط