تا وقتی میخوان از مردم سوء استفاده کنن برای اهداف خودشون،
تا وقتی میخوان از مردم سوء استفاده کنن برای اهداف خودشون، میگن مردم مردم مردم ...
وقتی همین مردم میشن مخالفشون، میگن اینها اقلیت هستند
اگر نتونن کثرت مردم رو تحمل کنند و کتمان کنند میگن اینها اقلیت پر سر و صدا هستند!
چقدر شما وقیح هستید!
وقتی همین مردم میشن مخالفشون، میگن اینها اقلیت هستند
اگر نتونن کثرت مردم رو تحمل کنند و کتمان کنند میگن اینها اقلیت پر سر و صدا هستند!
چقدر شما وقیح هستید!
- ۲۱۴
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط