چایی اگه انسان بود همونی بود که تو شادیات باهات میخندید و
چایی اگه انسان بود همونی بود که تو شادیات باهات میخندید و تو غصه هات از صمیم قلب ناراحت بود. یه رفیق تموم عیار لعنتی...
- ۸۷۶
- ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط