این داستان زندگی توست

این داستان زندگی توست
بعضی اوقات مجبوری تنها قدم بزنی.

دیدگاه ها (۱)

روزهاتو با امید شروع کن، با عشق زندگیشون کن.

تنهایی رو دوست دارم ولی بعضی اوقات...

راستش بعضی اوقات نه..همیشه:))شماهم اینطور بودید؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط