من خوشحال نیستم فقط خوب نقش بازی میکنم..

من خوشحال نیستم فقط خوب نقش بازی میکنم..
دیدگاه ها (۳)

روزی در آغوشت خواهم گرفت

لمس تارهای مرگ گیتار با انگشتان خونی

بهم گفت همیشه کنارتم پس الان کجایی...؟

احساساتی ک هروز ب گا میره..

من مهربون نیستم فقط دارم نقش بازی میکنم.چون حقیقتش حوصله نقش...

خیلیم خوب نقش بازی میکنن😑

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط