معرفی خودم😁
معرفی خودم😁
اسم من آیناز هست✨
لقب من که بقیه میگن توله خرگوشه😄🐰
امسال 14 سالم میشه و میرم هشتم😄
5 سال هست که آرمیم💜
بایسم جونگ کوکه🐰🐇
میگن شبیه بایسم هستم🐰☺️
دوست های زیادی ندارم😄.
در مورد شخصیتم هم مهربونم😁(که به خودم مینازم😂)،عاشق حیوونام(علاقم بهشون از انسان بیشتره😁)،به بقیه کمک میکنم چه دشمن چه دوست، میگم مهم نیست ولی هست، نمیزارم کسی بفهممه از درون شکستم(فقط یکم ضایعم😂)،تو دروغ گفتن مگر لازم باشه وگرنه هم نمیگم(ولی ممنونم از خانوادم که بخاطر سخت گیری دروغ گفتن رو یاد گرفتم😅)، برای کسی که دوستش داری بدون شک رگم رو میزنم،آشپزیم عالیییییییییییییییی بدون شک 😄، اعتماد به نفس دارم(ولی من یک شخصیت مغرور دارم که میگه خیلی قشنگم ولی یک شخصیت دارم که میگه زشتم😂) میگن قشنگم و کیوت،اعصابم هم اگر گشنه باشم و خوابم بیاد سگ خالص،شلخته نیستم و مرتب و خوشم نمیاد جایی نا مرتب باشه مخصوصا تو برنامه هام، خیلی قلب مهربونی دارم ولی در کنارش طبق رفتار طرف میتونم از فرشته نبدیل به شیطان بشم😄.
خصوصیات ظاهری هم موهام موج دار و بلند که تهش فر درشته،چشم هام درشته، رنگ چشم هام عسلی و قهوهای، قدم تقریبا 162 و وزنم 55 کیلوگرم،خوش اندامم،رنگ پوستم تقریبا گندمی ولی فعلا سفید شده یکم ولی برم تو آفتاب باز گندمی میشه😄.
اگر هم سوالی دارید تو کامنت ها بگید🐰☺️.
اسم من آیناز هست✨
لقب من که بقیه میگن توله خرگوشه😄🐰
امسال 14 سالم میشه و میرم هشتم😄
5 سال هست که آرمیم💜
بایسم جونگ کوکه🐰🐇
میگن شبیه بایسم هستم🐰☺️
دوست های زیادی ندارم😄.
در مورد شخصیتم هم مهربونم😁(که به خودم مینازم😂)،عاشق حیوونام(علاقم بهشون از انسان بیشتره😁)،به بقیه کمک میکنم چه دشمن چه دوست، میگم مهم نیست ولی هست، نمیزارم کسی بفهممه از درون شکستم(فقط یکم ضایعم😂)،تو دروغ گفتن مگر لازم باشه وگرنه هم نمیگم(ولی ممنونم از خانوادم که بخاطر سخت گیری دروغ گفتن رو یاد گرفتم😅)، برای کسی که دوستش داری بدون شک رگم رو میزنم،آشپزیم عالیییییییییییییییی بدون شک 😄، اعتماد به نفس دارم(ولی من یک شخصیت مغرور دارم که میگه خیلی قشنگم ولی یک شخصیت دارم که میگه زشتم😂) میگن قشنگم و کیوت،اعصابم هم اگر گشنه باشم و خوابم بیاد سگ خالص،شلخته نیستم و مرتب و خوشم نمیاد جایی نا مرتب باشه مخصوصا تو برنامه هام، خیلی قلب مهربونی دارم ولی در کنارش طبق رفتار طرف میتونم از فرشته نبدیل به شیطان بشم😄.
خصوصیات ظاهری هم موهام موج دار و بلند که تهش فر درشته،چشم هام درشته، رنگ چشم هام عسلی و قهوهای، قدم تقریبا 162 و وزنم 55 کیلوگرم،خوش اندامم،رنگ پوستم تقریبا گندمی ولی فعلا سفید شده یکم ولی برم تو آفتاب باز گندمی میشه😄.
اگر هم سوالی دارید تو کامنت ها بگید🐰☺️.
- ۲۶۱
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط