مگه ما بدا دل نداریــم . .

مگه ما بدا دل نداریــم . .
دیدگاه ها (۱)

أللَّھُمَ عـجِـلْ لِوَلیِڪْ ألْفَرَج

hasti

hasti

hasti

آقا امسالم نمیخای بطلبی گناهکارم درست ولی مگه ما بدا دل ندار...

آدم: تو دل داری؟مترسک: اره!آدم: مگه آدمی؟مترسک: مگه آدما دل ...

سوال پست:طلا یا بدل؟!لایک و کامنت یادت نره✨🎀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط