اربـاب شدی

اربـاب شدی
که
روبه هرکس نزنم....
دیدگاه ها (۱)

سلطــان تویی✌ شیــر اداتو در میاره...👑

تو به هر راهــی بریمن ادامه میدهم...👑

@mahien

پـــاشو هادی.....پــــاشــــــو🌟 💫

من حرفی نزنم بهتره....

نمیشه نزنم باش حرف یه شب..

گفتم‌حرف نزنم شاید بات بهتره🥲

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط