...و.زندگی.مجموعه‌ای.از.بدت.میاد.ها...

...و.زندگی.مجموعه‌ای.از.بدت.میاد.ها...
...و.سرت.میاد.هاست...
...
دیدگاه ها (۱)

فراوان بغض تو دارم ‌...🔐🖤

-ما تعبیر کدام کابوسیم؟!چنین تلخ ..چنین دور 🖤🔐

کاش وقتی مهدی اخوان ثالت میگف:"برو انجا که تو را منتظرند.."ب...

گر بارِ غم این ست که من میکِشَم از توبالله!که اگر کـــــوه ش...

دقیقا از ھرچی بدت بیاد سرت میاد کپی ممنوع اول اجازہ بگیرین

سوال پست:از چه معلمی خیلی بدت میاد؟

بفرست برای کسی که ازش بدت میاد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط