هنوزم تو شب هات اگه ماهو داری...

هنوزم تو شب هات اگه ماهو داری...
من اون ماهو دادم به تو یادگاری....
دیدگاه ها (۲)

چه زیبا گفت استاد بزرگ خسرو شکیبایی : و ما را به حالی سبز و ...

اگه بهت دروغ بگم هنوزم منو دوست داری ؟ :))#عشق_در_ابرها

oh my dear diary

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط