سمیه برو رای بده بروووووو😲 😲

سمیه برو رای بده بروووووو😲 😲
یبا سمیه تا ۱۴۰۰😅 😅 😅
نی این ملت💩 یه چیزو در میارن خعلی خوشگللل😅 😅 😅 😅
دیدگاه ها (۱۵)

رای من سودی ندارد گر نباشد رای تو😲 😲 😲

# هرچی خدا بگه😊 ☝

واااوووو😲 😲 😲 😭 😅

lotfan cament engilisimana dar beferestid😊

خفه شو باوا مرتیکه فاسد لاشی !!!چون یه پست قبلا نوشتمو تو کا...

بعله قطعاااا یه "" باید بنیادین "" بوده !!! اما برای حکومت ه...

پزشک ما پارت ۷

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط