بابایی من لَفتم ~_^
بابایی من لَفتم ~_^
کجــا؟:-)
میلم با پِشل همـسایه باژے تنم!^_^
خـب حالاچرا اون لباسی که
تازه خریدی رومیپـوشے یه چیزدیگہ بپوش :-\
نوموخوام این خوجگل تلــه بیشتل ندام موکونه:-)
چے؟!
هیشے قلط کلدم من لَفتم ژودے میام :-)
فک کنم فقط دخیا متوجه متن بشن :))
کجــا؟:-)
میلم با پِشل همـسایه باژے تنم!^_^
خـب حالاچرا اون لباسی که
تازه خریدی رومیپـوشے یه چیزدیگہ بپوش :-\
نوموخوام این خوجگل تلــه بیشتل ندام موکونه:-)
چے؟!
هیشے قلط کلدم من لَفتم ژودے میام :-)
فک کنم فقط دخیا متوجه متن بشن :))
- ۲.۷k
- ۱۲ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط