متنفرم از قضاوتای الکی مردم
متنفرم از قضاوتای الکی مردم
چرا یادمون میره خدا قاضیه نه ما
شمایی که از زندگی مردم فقط عکس میگیرین
فقط قسمتی از زندگی هر کسی رو میبینی
چطور به خودت اجازه میدی درباره دیگران قضاوت خودسرانه کنی؟؟؟
یادمون باشه هرکسی هرجوری که هست دلایل خودشو داره
ما حق نداریم کسیو بخاطر کارایی که میکنه تو بیخ کنیم
از کجا معلوم اگه خودمون جای اون شخص بودیم مثل اون یا حتی بدتر از اون نمیشدیم؟؟؟
میخواهی قضاوتم کنی؟؟؟کفش هایم را بپوش....راهم را برو....سختی هایم را بگذران....
بعد اگر توانستی قضاوتم کن...
#ادما-ادم نیستن
چرا یادمون میره خدا قاضیه نه ما
شمایی که از زندگی مردم فقط عکس میگیرین
فقط قسمتی از زندگی هر کسی رو میبینی
چطور به خودت اجازه میدی درباره دیگران قضاوت خودسرانه کنی؟؟؟
یادمون باشه هرکسی هرجوری که هست دلایل خودشو داره
ما حق نداریم کسیو بخاطر کارایی که میکنه تو بیخ کنیم
از کجا معلوم اگه خودمون جای اون شخص بودیم مثل اون یا حتی بدتر از اون نمیشدیم؟؟؟
میخواهی قضاوتم کنی؟؟؟کفش هایم را بپوش....راهم را برو....سختی هایم را بگذران....
بعد اگر توانستی قضاوتم کن...
#ادما-ادم نیستن
- ۲.۶k
- ۱۶ فروردین ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط