تنهام گذاشتی....:):broken_heart:

تنهام گذاشتی....:):broken_heart:
دیدگاه ها (۵)

ای کاش مث پیتزا بودیع:|:purple_heart:🍕 سردو گرمت فرقیع نداشت...

-Dont try to fix meIm not broken...☺ ️✨ -تلاش نکن منو درست ک...

وقتی تنهام گذاشتی ؟:)

رفتی تنهام گذاشتی.....

توهم که تنهام گذاشتی🫠🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط