بی تو.دلگیرو غمگین.ولی توآرام وآسوده.

بی تو.دلگیرو غمگین.ولی توآرام وآسوده.
دیدگاه ها (۹)

برایتان شبی شادو آرام بخشی,درکنارعزیزانتان آرزومندم.شب خوش..

سلام دوستان روز زیباتون بخیرو خوشی ..حلول ماه رمضان رو تبریک...

کسی که واقعا عاشق شما باشه باید...اندوه پنهان شده در لبخندت....

سلام روزبخیر.میلاد باسعادت حضرت مهدی عج مبارک

گفتی تو شدی...#آهنگ #غمگین #عاشقانه

تو کجایی ......#کلیپ_غمگین #غمگین #غم #تنهایی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط