فوتبال delnavaz.monday 18839166

دیدگاه ها (۴)

😒 😞 😔 😟 😕 🙁 ☹ ️😣 😖 😑 😐 😶 😡 😠 😤 😩 😫 😭 😢

خخخخخخخ

هرجابری باهاتم

🤌🤌👏👏👏👏👏👏👌👌

یعنی هر دوره باعث صعود نکردن تیم بوده یا نه!!

حالا دیگه بخاطر بی برقی و بی ابی...نگران نباشین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط