حسی ناتمام در من است

حسی ناتمام در من است
دستانم را بگیر
تا آغاز کنی تمامم را . .🌸 🍃
دیدگاه ها (۱)

هرچی آرزوی خوبه مال تو...امشب شب آرزوهاست...شبی که خدا بی حس...

بیا باورکنیم دنیا هنوز هم مثل شب زیباست .زمینش هست خدایش مهر...

✨ بـی شـک بهـار مـنتنهـا در آغـوشِ تـوشکـوفـه می دهـد 🌸 ♡

کاش یِکی بـاشـدمسلط بـه دوسـت داشـتن...💕

قبل داشتنش یاد بگیر کنترلش کنی

گرلم اصکی میخوای کنی اجازه بگیر★

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط