اینم واسه داداش سعید :)))))

اینم واسه داداش سعید :)))))
دیدگاه ها (۱۹)

من میخوام برم تو افق گم و گور شم

گفتی میری و آخرش با خنده رفتی...خنده ی آخرتم باز به دل نشست....

تک تکتون جاتون اینجاس ❤چشه مایین :)

خودم هم ب شارژه هم سایلنته :)

تمرین شباب امروز با اقا سعید و داداش سردار انشالله موفق باشی...

اینم حرف امروز داداش ابراهیم برای بچه های کانال ما

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط