یا ابوالفضل؛

یا ابوالفضل؛
خودت به دوستم کمک کن!
بزرگیتو اینجا بهم نشون بده...
رومو زمین ننداز بهت ایمان دارم....

دوستان شماهم دعا کنید خواهشا :'(
دیدگاه ها (۵۴)

یا ابوالفضل عاشقتم...مرسی که رومو زمین ننداختی و به دوستم کم...

خیلی سخته بفهمی براش بی ارزشی :-(

داداشم!نظرت؟

داییم!نظرت؟

سناریو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط