اینجوری شده

اینجوری شده
دیدگاه ها (۱)

از متنش خوشم اومد گذاشتم وگرنه ما تو تنهایی مون خوش تریم🥲

این متنو با تموم وجدم حس کردم ناموسا🤣

اگه کسی سر در میاره بگه هرکاری کردم نشد

نه نیاد اینجوری تموم میشد نبايد رفاقتشون اینجوری تموم میشد

اینجوری):

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط