درستـــــــــــــــــه ما خوبــــــــــــــ

درستـــــــــــــــــه ما خوبــــــــــــــ

✘نیستیـــــــــــم✘

ولــﮯ مثل بعضیا

لجن تو جوب نیستیمـــــــ !!!
دیدگاه ها (۲۰)

خعاااااااککککککک

خخخ

ﻣﻦ ﺳَـــــــــﺮﺩﻡ ﻭ ﻣﻐـــــــــــﺮﻭﺭچـــون دوســـت نـــدارم ...

دقیقا

دوس دارم بمیرم تو جوب:)))

اینم با،گونی قرمز پیازی و کاه خورد نشده اگر کاه تو دسترس نبو...

'بعضیا رفیق نمیشن خون میشن میرن تو رگات.'

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط