ول من حالمم خیلی بده حتی حصله ندارم گوشیمو دسم بگیرممـ

ول من حالمم خیلی بده حتی حصله ندارم گوشیمو دسم بگیرممـ
سرمم هعی گیججج میره احساس میکنم مخام بمیرم(:
دیدگاه ها (۱۱)

چق حق

جر اسن

(:

بچه‌ها حالم اصلا خوب نیست نمیدونم دیگه دوست ندارم به زنگی اد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط