دیگه فلسفی تر از این نمیتونستم بگم😅 😐

دیگه فلسفی تر از این نمیتونستم بگم😅 😐
دیدگاه ها (۵)

فقط دعا کنید🙏 خواهشن نپرسید چرا و برای چی 😳 فقط دعا کنید 😘

😂 😂 😂

😍 😍 😍

زهی زهی 😅 😅

خب خب خب اومدم بگم آرتیست جدیدم (نمیتونم کامل بگم آرتیست جد...

نه دیگه من نمیتونم به این بغض بگم : نشکن نشکن نشکن

چستان دلبندانم بگم که این داستان اصلی نیس ولی خب دیگه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط