هان به کامنتهای استیها در فنز FANS پاسخ داد
هان به کامنتهای استیها در فنز FANS پاسخ داد
💙 چه توی فنز نسل ۴... نسل ۵... هنوز هیچ کامنتی نگرفتمㅠㅠ
جیسونگا ~~ توی نسل ۶ برام کامنت میذاری؟
🐿 یو، حالت چطوره؟ دوستت دارم
💙 اوپا توی کنسرت انکور خجالت نکش. کل سیکس پک هات رو بهمون نشون بده.
🐿 نه این یکم... همم معذبم، اونطوری زیادیه
💙 جیسونگ، لطفاً یه قلب بده
🐿 لایک کرد
💙 هانا، اگه من سوسک بشم چی؟
🐿 اون وقت چطور میتونم تو رو تشخیص بدم؟
💙 اگه ازم تعریف کنن، کل روز خوشحال میشم.
🐿 لایک کرد
💙 مشکل این پسره چیه؟
🐿 *لایک کرد*
💙 تیشرت منو میبینی!!!!!!!!!!!!؟
میخوام باهاش جیسونگ رو ببینم---!--!!!!
خوبه؟؟؟؟؟؟
🐿 لایک کرد
💙 روز اول رفتم عکس بگیرم...
🐿 *لایک کرد*
💙: 🧡🧡🧡🧡🧡
🐿 لایک کرد
💙 میخوام یه قلب 🥲🥲
🐿 *لایک کرد*
#استری_کیدز #بنگ_چان #لینو #چانگبین #هیونجین #هان #فلیکس #سونگمین #جونگین
💙 چه توی فنز نسل ۴... نسل ۵... هنوز هیچ کامنتی نگرفتمㅠㅠ
جیسونگا ~~ توی نسل ۶ برام کامنت میذاری؟
🐿 یو، حالت چطوره؟ دوستت دارم
💙 اوپا توی کنسرت انکور خجالت نکش. کل سیکس پک هات رو بهمون نشون بده.
🐿 نه این یکم... همم معذبم، اونطوری زیادیه
💙 جیسونگ، لطفاً یه قلب بده
🐿 لایک کرد
💙 هانا، اگه من سوسک بشم چی؟
🐿 اون وقت چطور میتونم تو رو تشخیص بدم؟
💙 اگه ازم تعریف کنن، کل روز خوشحال میشم.
🐿 لایک کرد
💙 مشکل این پسره چیه؟
🐿 *لایک کرد*
💙 تیشرت منو میبینی!!!!!!!!!!!!؟
میخوام باهاش جیسونگ رو ببینم---!--!!!!
خوبه؟؟؟؟؟؟
🐿 لایک کرد
💙 روز اول رفتم عکس بگیرم...
🐿 *لایک کرد*
💙: 🧡🧡🧡🧡🧡
🐿 لایک کرد
💙 میخوام یه قلب 🥲🥲
🐿 *لایک کرد*
#استری_کیدز #بنگ_چان #لینو #چانگبین #هیونجین #هان #فلیکس #سونگمین #جونگین
- ۷.۰k
- ۲۷ مرداد ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط