اسمش را میگذارم دوست مجازی!!
اسمش را میگذارم دوست مجازی!!
اما آن سو یک آدم حقیقی نشسته
است........
خصوصیاتش را که نمیتواند مخفی
کند!!
وقتی دلتنگی هایش را می نویسد
وقت میگذارد برایم
وقت میگذارم برایش
نگرانش میشوم
دلتنگش میشوم
وقتی در صحبت هایم بعنوان دوست
یاد میشود
مطمئنم که حقیقیست!!
هر چند که کنار هم نباشیم........
من برایش سلامتی و شادی آرزو دارم
هر کجا که باشد...........
«همه شما دوستانم را در ویسگون و دنیای مجازی دوست دارم لطف دارین همیشه،ممنون تک تک شما هستم»
اما آن سو یک آدم حقیقی نشسته
است........
خصوصیاتش را که نمیتواند مخفی
کند!!
وقتی دلتنگی هایش را می نویسد
وقت میگذارد برایم
وقت میگذارم برایش
نگرانش میشوم
دلتنگش میشوم
وقتی در صحبت هایم بعنوان دوست
یاد میشود
مطمئنم که حقیقیست!!
هر چند که کنار هم نباشیم........
من برایش سلامتی و شادی آرزو دارم
هر کجا که باشد...........
«همه شما دوستانم را در ویسگون و دنیای مجازی دوست دارم لطف دارین همیشه،ممنون تک تک شما هستم»
- ۴۸۱
- ۱۷ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط