bacheha kodom??man 3 daram

bacheha kodom??man 3 daram
دیدگاه ها (۲۰)

angoshraram khoshgele??? khodam asheghesham

bos doseton daram ta 5shanbe ax nemizaram

inam vase abji neda khoshgele??

O//▌ in manam/.\████╬╬╬╬╬╬\O╬╬/▌╬╬//╬╬╬╬╬╬╬╬\O╬╬/▌╬╬/.\█████...

ㅤㅤㅤㅤㅤㅤمن غششش کردممم براششش Big Boy عررررراهههه زندگیمممممم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط