احساس من در حین پرتاب آشغال توسطلح😂😂👌🏻

احساس من در حین پرتاب آشغال توسطلح😂😂👌🏻
دیدگاه ها (۱)

😂😂😂🤣🤣 خوب بخونیدش

لایه محافظ 😂😂

با این بچه چکار دارین😂

...

-احساس می‌کـُنم مامانم ،حین دعوا با من ؛[ بزن که خـُوب میزنی...

السلام علیک حین تقوم و حین تقعد#زیارت_ال_یاسین

خیلی حال میده یکی یکی اشغال های زندگیت خودشون برن تو سطل اشغ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط