یه لحطه نمیتونستم بدون توزندگی کنم حالا چجوری تحمل کنم تی

یه لحطه نمیتونستم بدون توزندگی کنم حالا چجوری تحمل کنم تین دوریتوووووو واااای خداااا چراتنهام پذاشتی بی معرفت تو مه میدونستی تووصله ی جونم بودی خودت که میدونستی اخخه چرا اینکارو باهام کردی درسااایی اخه چرا
دیدگاه ها (۳)

هعیی... همیشه فرق داشت

همین و بس

هعییی گندزد... گندزددرسااایی تو چرا تنهام گذاااشتی؟ //

هعییییییی 😎 😢

وقتی حامله بودی ولی اون...خودتیه چند روزی بود که با استفراق ...

زندگی تعیین شده

عشق منp37ا.ت:چی داری میگی توجونگهیون:به نظرت الان کوک دربارت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط