پنج شنبه است...
پنج شنبه است...
روز خواندن یه سوره از قران،،روز خواندن یه فاتحه و روز فرستان هوای سردی بر روحی ودلی که در زیر خاک است.
چیزی زیادی از ما نمی خواهند فقط هر پنجشنبه به انها سر بزنیم.
ای ادما،،یادی کنید از دلی که در زیر خاک است که لحظه به لحظه ودقایق به دقایق چشم انتظار است.
که روزی می اید دل ما در زیر خاک چشم انتظار است که زاویادی کنند و یا سراغی بگیرند..
برای شادی روح تمام اموات فاتحه وصلوات هدیه کنیم.
( اللهم صل علی محمد وال محمد )
روز خواندن یه سوره از قران،،روز خواندن یه فاتحه و روز فرستان هوای سردی بر روحی ودلی که در زیر خاک است.
چیزی زیادی از ما نمی خواهند فقط هر پنجشنبه به انها سر بزنیم.
ای ادما،،یادی کنید از دلی که در زیر خاک است که لحظه به لحظه ودقایق به دقایق چشم انتظار است.
که روزی می اید دل ما در زیر خاک چشم انتظار است که زاویادی کنند و یا سراغی بگیرند..
برای شادی روح تمام اموات فاتحه وصلوات هدیه کنیم.
( اللهم صل علی محمد وال محمد )
- ۳.۶k
- ۰۵ آذر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط