مَشـهَدمونـ دارهـ #بارونـ میاد« خیلیـ خوبهـ :)

مَشـهَدمونـ دارهـ #بارونـ میاد« خیلیـ خوبهـ :)
خداجونَمـ شُکـرـ
دیدگاه ها (۷)

#دآکـتِرـ ژونـ آیمـ دآکـترـ :))) :| شیمیـ خَر اســتـ

u are my #dream :))))

خیلیـ خوبهـ :))) #امروزـ« امتحاناــآ خیلیآشـ خوبـ بودـ :| #...

هَنـوزَم بآیَد دَرسـ خوـند؟ :| اوف« هنوزـ جیـ ا«نـ نمیگم :)...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط