امروز خجالت کشیدم که بگم استقلالیم نه بخاطر اینکه باختیم

امروز خجالت کشیدم که بگم استقلالیم نه بخاطر اینکه باختیم نه بخاطر اینکه قلب اسطوره تیممون رو شکستیم😔 😔 #معذرت_کاپیتان
دیدگاه ها (۱۵)

متاسفانه باید بگم تابستون امسال قراره خیلی ها شکست عشقی بخور...

p12تهیونگ:بغض نکن جوابم رو بدهبورام: چی بگم؟؟؟بگم اینکه از ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط