چہ کنم با چہ کنم هاے دلم...😔

چہ کنم با چہ کنم هاے دلم...😔
دیدگاه ها (۱)

+ کـــــی جامو گرفتـــــــ💢 -- جاتـــــــو!؟✴ 🍃 ...

خدایا...اون موقع ها کہ میگفت خداشاهده دوست دارم ،توشاهد بودی...

خدایا....یعنی دوسم داره؟😕 😕 😕

ما رو در روبیکا دنبال کنید: rubika.ir/@baghiiyatallah11____313

اوخی چہ نانازی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط