دیگه نمیدونم چجوری بفهمونم بهتون دوسپسر دوسدختر چیزی داری
دیگه نمیدونم چجوری بفهمونم بهتون دوسپسر دوسدختر چیزی دارین اینجا نیایین خودتونو چوس نکنید اینجا من حوصله ندارم بخدا😐 😂 😂 😂 اداهاتونو جای دیگه در بیارین اینجا ملق نزنید جاش نی😆 بااش شمااا اصن شاااخ فقط خودت باش😆
- ۹.۴k
- ۰۷ اسفند ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۱۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط