چون دوسش داشتــم:(

چون دوسش داشتــم:(
دیدگاه ها (۱)

پَس می زنم لحظه هآ را …تآ برسم به بُلندای آغوشِ مردانه اَت …...

✘ ✘ ✘ گـــــور بـــابــــای عــــشـــق ✘ ✘ ✘"یه" دوش آبگرم. ...

#هــدفون=Life#سیگــار=Life#Elahe

خیلـــے ):

دوسش دارم

دوسش داره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط