کودومشی...؟ :/

کودومشی...؟ :/
دیدگاه ها (۹)

آدم بدا همیشه بدن . آدم خوبا همیشه خوبن .هیشکی تغییر نمیک...

اونایی ک لیاقت مارو ندارن ، خب ندارن دیگه !غصه کم سعادتی بق...

من اینو میخوامممممم •_______•

! :/

کودومشی از رفیقت بپرس

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط