سلام دوستای گل ومهربونم من اگرپست غمگین میزارم نه عاشقم ن

سلام دوستای گل ومهربونم من اگرپست غمگین میزارم نه عاشقم نه هم معشوقه کسی فقط این عکسا تو گوشیم داشت خاک میخورد گفتم بزارمشون پیجم بعد بپاکمشون خدا رو صد هزار مرتبه شکر حالم خیلیم خوبه وهیچ مشکلیم ندارم

☺ ☺ ☺
دیدگاه ها (۱)

صادقانه ترین سلفی جهان:-( :-(

این عکس رابچرخانید تا خلاقیت در نقاشی را ببینید وبه خودبیایم...

.

.

𝓛𝓲𝓽𝓽𝓵𝓮 𝓟𝓻𝓲𝓼𝓸𝓷𝓮𝓻 [𝓹𝓪𝓻𝓽 ²⁶]*ا/ت ویو*اونقدر توی فکر بودم که متو...

پارت پنجم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط