سلام
سلام
این جا ساعت 11/15 دقیقه صبح جمعه
70/12/30است فرمانده پایگاه وقتی دید بچه ها خیلی ناراحت وحالشان گرفته گفت همه باید بلند شوند وبرقصندمن بلندشدم دارم میرقصم
به یاد تمام سربازان ومرزداران ومدافع ان. این اب خاک که امسال عید دور از خانه
هستند...... لایک
این جا ساعت 11/15 دقیقه صبح جمعه
70/12/30است فرمانده پایگاه وقتی دید بچه ها خیلی ناراحت وحالشان گرفته گفت همه باید بلند شوند وبرقصندمن بلندشدم دارم میرقصم
به یاد تمام سربازان ومرزداران ومدافع ان. این اب خاک که امسال عید دور از خانه
هستند...... لایک
- ۷۴۷
- ۲۸ اسفند ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط