از همه چیز گذشتن

از همه چیز گذشتن

و به همه چیز رسیدن

سخت نیست....

مهم اینه که از چی میگذری

تا به چی برسی...
دیدگاه ها (۷)

موز بنفش

سیب دو رنگ..

اینها دلقک نیستن.....

آیا می دانستید؟!!

gina_

⁉️ کی هستی؟! مهم نیست کی هستم ، مهم اینه که برناممون چیه...#...

مهم نیست کجای دنیا باشیمهم اینه عاقبتت ختم‌ به وطن بشه:)♥️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط