#دخترونه

دیدگاه ها (۱)

#دخترونه#عاشقانه ها

#دخترونه

دلم واسه عشقم تنگ شده...اما حیف اون دیگه دلش واسه من تنگ نمی...

اگه عروسکم نبود من از تنهایی میمردم

یکم من

عشقم واییی ستاره ی آسمان آی عشقم مرده:(

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط