خوش به حال آسمون که هر وقت دلش بگیره بی بهونه می باره...
خوش به حال آسمون که هر وقت دلش بگیره بی بهونه می باره...
به کسی توجه نمی کنه...
از کسی خجالت نمی کشه..
می باره و می باره و اینقدر می باره تا آبی شه آفتابی شه...!!!
کاش...کاش میشد مثل آسمون بود
کاش می شد وقتی دلت گرفت اونقدر بباری تا بالاخره آفتابی شی
به کسی توجه نمی کنه...
از کسی خجالت نمی کشه..
می باره و می باره و اینقدر می باره تا آبی شه آفتابی شه...!!!
کاش...کاش میشد مثل آسمون بود
کاش می شد وقتی دلت گرفت اونقدر بباری تا بالاخره آفتابی شی
- ۲۰۸
- ۰۱ تیر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط