من و فرناز یهویی...

من و فرناز یهویی...
نقشه های شومی واسه امتحان فردا در سر داریمممممم☺☺☺
دیدگاه ها (۲۲)

بیا اینم یکی دیگه...اصن من نقش خاصی دارم نمیدونین شما

خداااااااااااااااااااااااااایی اینو حیف بود نزارم...خر خونای...

تازه فردام امتحان ریاضی دارممممممممم :-/

شاید ک نه...

اوه خدا نینی حدث بزنید کی واسه امتحان علوم فردا هیچی نخونده ...

و اکیپ ما که سر امتحان با ردیف های بغلی هم مشورت میکنه:👍🏻😎💀😁

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط