بازم اوسیه خودم چرا کاسومی ازم متنفره😭

بازم اوسیه خودم چرا کاسومی ازم متنفره😭
دیدگاه ها (۳)

بیس درخواستی برای @avina6789

اینارو همینجوری کشیدم تایپم اینا نیست ها همینجوری بود از بیس...

جاااااان

اصلا منتقی نیست

چون ازم خواستید بازم از خودم بزارم بفرمایید

اینم یکی دیگه 🗿🫳روی اوسیه خودم کراشیدم😭✨️

اس ۲ اوسیه؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط