الان من اینو کجای دلم بزارمممممم

الان من اینو کجای دلم بزارمممممم
دیدگاه ها (۷)

جان؟این چیه؟😐😐😑😐😑😐

داشتم تو اکسلور می چرخیدم این پست رو دیدم...(مال پیج قبلیمه)

بچه ها یه بار دادم به چت جی بی تی برام داستان بنویسه بعد شدو...

مخوام از خنده جر بخورم برای همین بیاین این زیر سم ترین خوابه...

اینو من کجای دلم بزارممممم

اینو کجای دلم بزارم#عشق

اینو کجای دلم بذارم 😕🥺

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط