آرزو دارمــ

آرزو دارمــ
خورشیـد رهایت نڪند
غـم صدایت نڪنـد
ظلمت شب,سیاهت نڪند
و تو را از دل آن ڪس ڪه
دلـت در تن اوست…
حضرت دوست جدایت نڪند.

❤ ️شبتـــون آرومــ ❤
دیدگاه ها (۱)

پارت دوم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط