کیش و مات تو شدم نابغه ی مهره ی دل
کیش و مات تو شدم نابغه ی مهره ی دل
دل مریخیِ من باخت به تو" زُهره ی دل
بدترین شیوه همین بود " که تو حمله کنی
منِ بیچاره شَوم بی مهابا فقط برده ی دل
رفته بودم سر دیوار دلم بهرِ رُخَت ...
بی خبر رِخنه نمودی تو در قلعه ی دل
شیوه ات مهرومحبّت" که شدم ماتِ دِلت
دست بر مهره شدم آمدی دُردانه ی دل
چیره دستی آری ...! شاه دِلم تسلیم است
تو چه ملموس شکستی سرا پرده ی دل
من که ماتَم " به تو و بازیِ شطرنج دلت
بروخوش باش درین بازی شدی شهره ی دل
دل مریخیِ من باخت به تو" زُهره ی دل
بدترین شیوه همین بود " که تو حمله کنی
منِ بیچاره شَوم بی مهابا فقط برده ی دل
رفته بودم سر دیوار دلم بهرِ رُخَت ...
بی خبر رِخنه نمودی تو در قلعه ی دل
شیوه ات مهرومحبّت" که شدم ماتِ دِلت
دست بر مهره شدم آمدی دُردانه ی دل
چیره دستی آری ...! شاه دِلم تسلیم است
تو چه ملموس شکستی سرا پرده ی دل
من که ماتَم " به تو و بازیِ شطرنج دلت
بروخوش باش درین بازی شدی شهره ی دل
- ۱.۷k
- ۰۱ تیر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط