بعضی وختا انقد ب چپمع

بعضی وختا انقد ب چپمع
ک یادم میرح اصن چپ ندارم😹 💦
دیدگاه ها (۶)

دیونه ک باشی:دندونات میخاره،موهات درد میگیرع..

لحظه لحظه..بیشتر با ط آرامشو فهمیدم👑 عـَـصـمـامـیـ🐥

یک شبِ عاشق شدم خوردم زمین..

آقای قاضی?دو قطبی ام من!ی لحظه بی قرارشم،ی لحظه ـ🔞 ـننش😹

دوستان تصمیمم عوض شد ادیت نمیذارم الان یادم اومد امروز شنبه‌...

ب باد رفتگان... 😂😂واسه همینه ک زیاد بستنی دوست ندارم 🤭

منی ک هیچکس رو ندارم پشتم باشه ؛ ب تو پناه آورده زندگیم.. و ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط