‌‌             𝟏𝟒𝟎𝟓/𝟎𝟑/𝟐𝟒

بازم مثل همیشه "احمق" ماجرا من بودم.


دیدگاه ها (۱.۵k)

خودشو کامشو لایک میکنی فرشته؟

چرا همیشه من بیشتر بودم؟ چرا همیشه من بیشتر اهمیت دادم،؟ چرا...

زیاد احمق بودم:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط