‌‌             𝟏𝟒𝟎𝟓/𝟎𝟑/𝟐𝟒

بازم مثل همیشه "احمق" ماجرا من بودم.


دیدگاه ها (۱.۵k)

خودشو کامشو لایک میکنی فرشته؟

چرا همیشه من بیشتر بودم؟ چرا همیشه من بیشتر اهمیت دادم،؟ چرا...

بازم همون شاگرد احمق جذابمون🤣

زیاد احمق بودم:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط