تو زندگی هر آدمی......
تو زندگی هر آدمی......
یک نفر هست که!!
هیچوقت هیچوقت هیچوقت
فراموش نمیشه..
یه نفر که از همه دنیا بیشتر دوستش
داری!!
یه مخاطب خاص که هر چقدر هم
بزرگ باشی در مقابل اون خودتو
کوچیک میدونی!!
یکی که «بودنش» جبران همه نبودن های
«دنیاست» ........!!
یک نفر هست که!!
هیچوقت هیچوقت هیچوقت
فراموش نمیشه..
یه نفر که از همه دنیا بیشتر دوستش
داری!!
یه مخاطب خاص که هر چقدر هم
بزرگ باشی در مقابل اون خودتو
کوچیک میدونی!!
یکی که «بودنش» جبران همه نبودن های
«دنیاست» ........!!
- ۳.۰k
- ۱۷ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط